Tipy a trendy

15. února 2024

Osamělost na pracovišti: Nevyřčená epidemie

Osamělost na pracovišti: Nevyřčená epidemie

Osamělost na pracovišti: Nevyřčená epidemie" zkoumá skrytý problém osamělosti mezi zaměstnanci. Studie odhaluje, že i v digitálně propojeném světě se generace Z potýká s vysokou mírou osamělosti, která ovlivňuje jejich duševní zdraví a pracovní spokojenost.

Tipy a trendy
Číst
12. ledna 2023

5 základních pravidel pro řízení hybridního týmu

5 základních pravidel pro řízení hybridního týmu

Stále více společností nebo i jednotlivých týmů začíná přecházet na tzv. hybridní model práce – to znamená, že zaměstnanci pracují na dálku, ale v kanceláři se přesto čas od času sejdou. Takový způsob práce skýtá spoustu výhod, dává lidem větší svobodu, ale zároveň si udržuje sílu osobního kontaktu. Abyste z něj ale mohli vytěžit maximum, je potřeba se držet několika základních pravidel. Pojďme si je připomenout.

Tipy a trendy
Číst
20. prosince 2022

Tipy pro zvýšení efektivity hybridní práce

Tipy pro zvýšení efektivity hybridní práce

Hybridní model práce je stále populárnější. Kombinuje docházení do kanceláře s běžnou home office, čímž zaměstnancům nabízí obrovskou flexibilitu a volnost. Přestože má takový způsob práce pro firmy velký potenciál, existují u něj i značná rizika, která mohou produktivitu a nasazení zaměstnanců podkopat. Proto jsme pro vás shrnuli nejčastější problémy s hybridní prací a zároveň přinášíme tipy na jejich odstranění.

Tipy a trendy
Číst
18. prosince 2022

Jak vybrat osvětlení do kanceláře tak, aby zvýšilo produktivitu a nepoškozovalo zrak

Jak vybrat osvětlení do kanceláře tak, aby zvýšilo produktivitu a nepoškozovalo zrak

V práci trávíme podstatnou část našeho života, a proto je důležité nejen to, aby nás bavila, ale také abychom se v kanceláři cítili pohodlně. Na tom se mimo jiné značnou částí podílí i osvětlení, jehož výběr bývá přitom často podceňován. Pojďte se s námi podívat na to, jak vybrat osvětlení do kanceláře tak, abychom na všechny úkoly dobře viděli a zároveň příliš nenamáhali oči.

Tipy a trendy
Číst
9. prosince 2022

11 tipů na neotřelý teambuilding pro vaši firmu

11 tipů na neotřelý teambuilding pro vaši firmu

S koncem roku se blíží sezóna vánočních večírků a firemních akcí, kdy by asi každé vedení chtělo své zaměstnance ocenit, stmelit a povzbudit je k co nejlepším výkonům v roce příštím. Možná vás ale už trochu nudí představa „besídky“ s rozdáváním dárků, posezení v restauraci nebo společná návštěva muzea. Připravili jsme pro vás tipy na rozmanité aktivity, které se svými zaměstnanci můžete podniknout během celého roku.

Tipy a trendy
Číst
6. prosince 2022

Jaké benefity vyžadují současní zaměstnanci?

Jaké benefity vyžadují současní zaměstnanci?

Pandemie koronaviru přinesla do života zaměstnanců mnoho nových stresových faktorů. Zaměstnanci firem, které na to zareagovaly, jsou podle průzkumů až pětkrát šťastnější, lépe spí a většina z nich ve svém životě uskutečnila i další pozitivní změny.

Tipy a trendy
Číst
29. listopadu 2022

Jak budovat kariéru z domova

Jak budovat kariéru z domova

Od doby příchodu pandemie covid-19 vnímáme „chození do práce“ naprosto odlišným způsobem. Z home office se stala rutinní záležitost, z čehož vyplývá spousta výhod, zároveň to ale má i svá úskalí. Zaměstnanci si nicméně pochvalují flexibilitu a harmonii mezi prací a rodinou.

Tipy a trendy
Číst
24. listopadu 2022

Jaké jsou trendy dnešních zasedacích místností? Neslouží jen k obchodním schůzkám

Jaké jsou trendy dnešních zasedacích místností? Neslouží jen k obchodním schůzkám

Zasedací místnosti nemusí sloužit jen pro obchodní schůzky či porady. S rostoucím trendem nabývají mnoha podob a svou rozmanitostí se dokážou přizpůsobit různým pracovním aktivitám. Můžete v nich třeba uspořádat workshop, mít vlastní prezentaci nebo natočit podcast. Jak vypadají různé typy zasedacích místností, které svým designem a uspořádáním mohou sloužit více účelům?

Tipy a trendy
Číst
Načíst další články
1 2 3