30. října 2017

DIGITALIZACE VE SVĚTĚ REALIT / Spaceflow

DIGITALIZACE VE SVĚTĚ REALIT / Spaceflow

Digitalizace ve světě realit. Nová aplikace Spaceflow usnadní komunikaci, objednávku služeb nebo sdílení

PRAHA (7. září 2017) – Vlastníci budov čím dál více investují do komfortu svých nájemníků a projevuje se to i v rámci digitalizace. Díky českému startupu a snaze zlepšovat pohodlí svých klientů nabízí od září 7 pražských kancelářských komplexů aplikaci Spaceflow - platformu pro komunikaci s vlastníkem, objednávku služeb, zapojení do akcí v budově a sdílení, třeba spolujízdy z práce.

Právě tzv. proptech-technologické řešení představuje do budoucna v rámci digitalizace velké možnosti. „V Česku je slovo proptech stále neznámou, v zahraničí však již trend běží naplno, především jako B2B řešení v oblasti prodeje a správy nemovitostí,“ říká Eduard Forejt, ředitel rozvoje obchodu v poradenské společnosti JLL. Aplikace Spaceflow se zaměřuje na zapojení lidí, návštěvníků i nájemců do života budovy. Podle Lukáše Balíka, zakladatele společnosti Spaceflow, je digitalizace komunitního života a služeb po designové proměně pracovního prostředí dalším logickým krokem z hlediska zvyšování komfortu.

„Aplikace má za cíl prostřednictvím digitalizace přiblížit tradiční kancelářské komplexy filozofii coworkingových center a hubů,“ uvedl Lukáš Balík, zakladatel společnosti Spacelfow. Dále má usnadnit využívání budovy, například rezervaci zasedacích místností, přihlašování na různé akce nebo workshopy. „V současné situaci na trhu práce potřebují firmy nalákat uživatele nejrůznějšími benefity. Moderní kancelářské prostředí je již standardem, vyšší komfort ale dosud chybí. Realitní trh v Česku stále plně nereflektuje digitální revoluci,“ doplňuje Eduard Forejt z JLL. Mezi komplexy, které novou aplikaci budou využívat, jsou například Quadrio, Kavčí Hory Office Park, Danube House nebo Greenline.

O tom, že komfort zaměstnanců je pro firmy stále důležitější, vypovídá i průzkum společnosti JLL Employee Well-being and Workplace Survey 2017. Jeho výsledky ukázaly, že to, jak se zaměstnanec cítí v práci, značně ovlivňuje jeho produktivitu a tím i profit celé firmy. „Svět práce už není takový, jako dřív. Vydělávání peněz již není jediným benefitem, na který potenciální zaměstnanci slyší. Musíme se proto přizpůsobit demografickým výzvám a společenským změnám a uzpůsobit pracovní prostředí tak, aby lidé chodili do práce rádi,“ řekl Kevin Turpin, vedoucí oddělení průzkumu trhu pro region CEE - National Director.