Kancelare.cz s novými funkcionalitami

Zlepšování a rozšiřování služeb pro klienty jsou dva důležité atributy působnosti portálu Kancelare.cz na českém a trhu. Postupně přidává další funkcionality, včetně systému rychlého doporučení a referencí.

Základní principy fungování referencí jsou neměnné. Systém doporučení a WOM (Word-of-Mouth, volně přeloženo jako od úst k ústům) funguje v dnešní době sociálních sítí a mobilních technologií závratnou rychlostí, téměř jako epidemie. Mechanismus ve svém bestselleru Bod zlomupopsal už Malcolm Gladwell. Podle posledních studií až 21 % marketérů považuje sociální média za stále důležitější a 52 % obchodníků našlo své zákazníky právě přes Facebook. Naopak zákazníci se zase v 46 % při výběru produktů a služeb spoléhají na sociální sítě.

„Klientům vlastnícím, spravujícím nebo zprostředkujícím komerční nemovitosti, ale i všem, kteří mají zájem o aktuální informace z trhu, přinášíme jednodušší přemostění na sociální sítě. Vzhledem k tomu, že jsme přítomni kromě sítí Twitter a LinkedIn i na sociální síti Facebook, kde je v současnosti komunita více než 13 000 fanoušků, přidali jsme možnost sdílet novinky, články nebo atraktivní nabídky nemovitostí. Zároveň jsme profesionálům zpřístupnili možnosti rychlého e-mailování článků a nabídek známým a byznys partnerům. V rámci zvyšování dynamiky nabídek mohou uživatelé i snáze nahlásit opravu nabídky, pokud by zahrnovala již zastaralé informace,“ shrnuje novinky Robert Čambal, výkonný ředitel portálu Kancelare.cz.

Pozn.: Zmiňované průzkumy publikovaly The Hubspot, Nielsen a Socialbakers, Foto: Dreamstime.com