13. června 2018

Prologis získal prestižní ocenění svého působení v oblasti logistických nemovitostí

Prologis získal prestižní ocenění svého působení v oblasti logistických nemovitostí

Empirický výzkum byl realizován mezi 94 868 předními profesionály specializovanými na nemovitosti

Prologis Real Estate Brand_text

AMSTERDAM (25. května 2018) – Prologis, Inc., globální lídr v oblasti logistických nemovitostí, byl jmenován nejsilnější evropskou značkou mezi developery pro rok 2018.

Prologis získal ocenění v kategorii „Logistika“ letošního ročníku Real Estate Brand Awards udílených v Německu sídlícím institutem European Real Estate Brand Institute (REB Institute), který je přední platformou orientovanou na měření a analýzu procesů a hodnocení firemních značek.

„Systematicky pracujeme na vylepšování profilu naší značky se zaměřením na oblasti, jež nás definují
a odlišují od ostatních. Toto ocenění je důkazem, že se naše brandová strategie vyplácí,” řekla Marta Tęsiorowska, viceprezidentka a ředitelka marketingu a komunikace společnosti Prologis pro Evropu. „Nezávislé a vědecky podložené uznání hodnoty naší značky je pro nás velmi důležité, jelikož nastavuje laťku pro další rozvíjení brand sharu.“

Výzkum hodnoty značky

Na základě tohoto empirického výzkumu vzniká žebříček 100 nejvýznamnějších značek developerů aktivních na evropském realitním trhu. Výzkum analyzuje zlepšení klíčových výkonnostních ukazatelů
a hodnotí positioning nejvýznamnějších realitních společností v Evropě. V rámci každoroční studie bylo dotazováno 94 868 expertů z oboru ve 47 evropských zemích. Výzkum využívá model pro určení hodnoty značky, ve kterém jsou kombinovány kvalitativní i kvantitativní metody za účelem získat a prezentovat jasně srozumitelné výsledky.

Aspekty značky Prologis, jež získaly nejvyšší hodnocení, byly její regionální kompetentnost a konverzní
a inovační síla.

O společnosti Prologis

Prologis, Inc. je globální lídr v oblasti logistických nemovitostí, který se zaměřuje na trhy s vysokým růstem a vysokými překážkami vstupu. K 31. březnu 2018 společnost vlastnila (ať již samostatně nebo formou společných investičních podniků) nemovitosti a developerské projekty o celkové očekávané rozloze přibližně 683 milionů stop čtverečních (63 milionů metrů čtverečních) v 19 zemích. Prologis pronajímá moderní distribuční prostory pestré škále přibližně 5 000 zákazníků ze dvou hlavních oblastí: business-to-business a retailového/online fulfillmentu.

O REB Institute

European Real Estate Brand Institute je přední platformou pro určování positioningu firemních značek na evropském realitním trhu. Na základě jejího nejrozsáhlejšího vědecky uznávaného výzkumu hodnoty značky bylo od roku 2009 každoročně hodnoceno přes 1 400 realitních společností.