1. ledna 1970
Kancelář a vyšší produktivita zaměstnanců

Stejně důležitý jako kolektiv či práce, kterou vykonáváme je i prostředí, v němž pracujeme. Jak správně zvelebit kancelář a k tomu zvýšit i produktivitu zaměstnanců? Začněme tedy doslova od podlahy.
Abychom se cítili dobře, musíme mít kolem sebe příjemné prostředí. A to se týká i podlahových krytin v kanceláři.
Nikdy není na škodu na zem položit kusové koberce v libovolné velikosti, popřípadě alespoň rohože před dveře. Nejen, že rohože plní funkci čistící, ale zároveň kancelář zdomácní a na první pohled studenou zem oteplí.
Jednou z nejdůležitějších součástí kanceláře je však nábytek. Chcete znát tipy na vylepšení pracovního prostoru?
Celý článek si můžete přečíst na www.vkanceláři.cz.
Sdílejte článek s ostatními