Zkontrolujte si, zda jste při stěhovaní na nic nezapomněl.

Před stěhováním

  • podepsat novou nájemní smlouvu
  • oznámit současnému pronajímateli, že odcházíte
  • informovat všechny zaměstnance o termínu stěhování a finálním výběru nemovitosti
  • rezervovat si výtahy na den stěhování
  • objednat stěhovací společnost
  • vyřešit dodavatele internetového a telefonického připojení
  • sestavit inventář existujícího nábytku a objednat nový mobiliář
  • zkontrolovat, zda máte pojistku na stěhování
  • zabezpečit klíče nebo přístupové karty pro všechny zaměstnance do vašich nových prostorů
  • zabezpečit si informační tabule v nové budově s vaším označením a také označení vašich parkovacích míst
  • zabezpečit si nové hlavičkové papíry, razítka, vizitky, změnit adresu ve všech elektronických dokumentech
  • otestovat základní funkčnost všech zařízení – telefony, počítačová síť, kamerový, bezpečnostní (přístupový) systém apod.

Po nastěhování:

  • otestovat detailně funkčnost všech zařízení – telefony, počítačová síť, kamerový systém apod.
  • rozdat nový interní telefonní seznam všem vašim zaměstnancům
  • pojistit se proti odpovědnosti za škodu a proti krádeži
  • odložit si všechny záruční listy na všechen nový nábytek a vybavení
  • oznámit změnu sídla vašim klientům, dodavatelům, státním institucím, bankám apod.