1. ledna 1970

Palmer Capital s posilou marketingu

Palmer Capital s posilou marketingu

Zdenka ProdanováPalmer Capital, rychle rostoucí správce nemovitostních fondů a nemovitostí spravující ve střední a východní Evropě portfolio v hodnotě 300 milionů euro, oznámil jmenování nového člena do svého týmu v regionálním ústředí v Praze. Zdeňka Prodanová (33) se stala součástí týmu společnosti Palmer Capital na pozici Sales and Marketing Manager. Bude mít na starosti veškeré marketingové a komunikační aktivity společnosti. Zdeňka bude především zodpovědná za podporu prodeje bytů v rámci současných residenčních projektů společnosti a za udržování vztahů s klíčovými nájemníky 80 komerčních projektů, které má společnost ve svém portfoliu.

Zdeňka dříve působila jako Mass Market Segment Manager v České Spořitelně, ještě před tím pak ve společnostech Telefónica Czech Republic a Avon Cosmetics. Ben Maudling, Managing director společnosti Palmer Capital, řekl: „Zdeňka je důležitou součástí našeho rozvíjejícího se týmu. Poskytne cennou podporu našemu týmu správy majetku a projektového managementu a zvýší úroveň služeb poskytovaným kupujícím bytů, které stavíme, a nájemníkům našich kanceláří.“ Palmer Capital v kontinentální Evropě zaměstnává 34 specialistů z oblasti nemovitostí, ekvity fondů a správy majetku v kancelářích v České republice, na Slovensku, v Nizozemí, Maďarsku, Bulharsku, Rumunsku a Rusku. Palmer Capital Emerging Europe Property Fund zakončil rok 2012 jako nejlépe fungující realitní fond na burze NYSE Euronext Exchange, a zároveň jako čtvrtý nejlépe fungující fond na této burze bez ohledu na své zaměření.

Zdroj a foto: Palmer Capital