Prologis zahajuje výstavbu v Brně
Prologis, Inc., globální lídr v oblasti logistických nemovitostí, oznámil 25. dubna zahájení výstavby nového logistického parku na území České republiky – Prologis Park Brno. Jako první zde vyroste spekulativní budova o rozloze 27 860 metrů čtverečních s dokončením naplánovaným na třetí čtvrtletí roku 2018.
Prologis Park Brno, situovaný 10 kilometrů jižně od Brna, nabídne tři prvotřídní budovy poskytující ekologicky udržitelné logistické prostory na ploše 90 000 metrů čtverečních na pozemku o velikosti
25,9 hektaru.
Prémiové umístění přímo na dálnici D52, která spojuje Brno s Vídní, vytváří z parku ideální distribuční centrum pro domácí i mezinárodní poskytovatele logistických služeb a společnosti zabývající se lehkou výrobou vyžadující snadný přístup na trhy Slovenska, Rakouska, Maďarska a Polska.
„Z nového projektu v Brně jsme opravdu nadšení. Díky své skvělé viditelnosti a ideální poloze na hlavních dopravních tepnách se bezesporu stane hodnotným rozšířením jednoho z našich nejvýkonnějších portfolií. Při rozdělování kapitálu se soustřeďujeme na klíčové oblasti, jakými jsou například Praha či Brno. V nich vzniká obrovská poptávka po kvalitních logistických nemovitostech a servisu, jež Prologis nabízí svým zákazníkům,” řekl Martin Polák, senior viceprezident a ředitel Prologis pro region střední a východní Evropy.
Prologis je s více než 1 milionem metrů čtverečních logistických a průmyslových prostor vedoucím poskytovatelem distribučních nemovitostí na území České republiky (k 31. březnu 2018).
O společnosti Prologis
Prologis, Inc. je globální lídr v oblasti logistických nemovitostí, který se zaměřuje na trhy s vysokým růstem a vysokými překážkami vstupu. K 31. březnu 2018 společnost vlastnila (ať již samostatně nebo formou společných investičních podniků) nemovitosti a developerské projekty o celkové očekávané rozloze přibližně 683 milionů stop čtverečních (63 milionů metrů čtverečních) v 19 zemích. Prologis pronajímá moderní distribuční prostory pestré škále přibližně 5 000 zákazníků ze dvou hlavních oblastí: business-to-business a retailového/online fulfillmentu.