Regus: Ideální pracovní lokalita
Regus: umístění kanceláře v profesionálním a reprezentativní prostředí je klíčem k úspěchu, věří 62 % českých podnikatelů
Ideální pracovní lokalita vypadá vkusně, je cenově efektivní a nachází se v blízkosti zákazníků
Regus, největší globální poskytovatel flexibilních pracovišť, nedávno představil výsledky nejnovějšího průzkumu týkající ho preferencí firem při výběru lokality pro svou kancelář. Podle těchto výsledků jsou podnikatelé a majitelé firem přesvědčeni, že nejlépe jejich obchodní potřeby splňují kancelářské prostory, které vypadají vkusně, jsou inspirativní a jsou cenově efektivní. Profesionálně vyhlížející kancelář a lokalita, která se nachází v blízkosti k jejich stávajícím či potenciálním zákazníkům je pak pro ně klíčem k obchodnímu úspěchu.
Globální průzkum, kterého se zúčastnilo 44 000 respondentů ze 100 zemí, ukázal, že profesionální a reprezentativní vzhled pracoviště je klíčový pro 63 % z nich. Vedle dobré image je druhým nejdůležitějším faktorem poměr hodnota/cena – výše a efektivita nákladů vydaných na provoz kanceláře je zásadním kritériem pro 56 % respondentů, a to zejména pro začínající firmy.
Třetím nejdůležitějším faktorem v globálním měřítku je práce v kreativním a podnětném prostředí (43 %) – na rozdíl od České republiky, kde podnikatelé spíše chtějí být blíže k zákazníkům. Čeští respondenti odpověděli takto:
- Pro 62 % českých respondentů je nejdůležitější vkusný a profesionální vzhled kanceláře;
- Pro 40 % je hlavní cenová efektivita, tj. maximální hodnota za vydané náklady;
- 38 % považuje za nejdůležitější blízkost k zákazníkům;
- Pouze 27 % českých respondentů (oproti 43 % globálních) klade důraz na kreativní a moderní prostředí; pro 36 % je důležité mít k dispozici otevřené prostory pro setkávání;
- 8 % českých podnikatelů se snaží přizpůsobovat své pracoviště moderním trendům a požadavkům přicházející mladé (milénium) generace, oproti 13 % ve světě.
„Potřebovali jsme prostory, kde bychom se mohli setkávat s individuálními klienty a pořádat prezentace, školení a koučování. Důležitým požadavkem bylo, aby hledané kanceláře a zasedací místnosti byly reprezentativní a působily na klienty dostatečně důvěryhodně,“ řekla Denisa Stáncová, výkonná ředitelka Career Partner. „Toto všechno plus vlastní kancelář pro setkávání a jednání pracovníků firmy jsme našli v business centru Regus.“
„Jsem rád, že dokážeme profesionálními službami a reprezentativním vzhledem business center Regus vycházet vstříc potřebám našich klientů,“ řekl Karel Pelán, ředitel společnosti Regus v České republice.„Naši zákazníci v České republice navíc velmi oceňují i rychlost, s jakou dokážeme vyřídit jejich požadavky. Kanceláře jsou plně vybavené a jsou ihned k dispozici. Prakticky můžete začít využívat svou kancelář v ten samý den, kdy si ji v rámci prohlídky business centra vyberete. S tím souvisí i nulové počáteční náklady na vybavení či drobné stavební úpravy, které jsou u běžných kanceláří často nutností.“
O společnosti Regus
Společnost Regus je celosvětovým poskytovatelem flexibilních pracovišť. Síť, kterou tvoří více než 2 600 business center ve 106 zemích, poskytuje pohodlné, vysoce kvalitní a plně vybavené prostory, ve kterých mohou lidé pracovat podle potřeb po dobu pár minut či po mnoho let. Společnosti jako např. Google, Toshiba a GlaxoSmithKline zvolily řešení od společnosti Regus, aby měly potřebnou flexibilitu pro svou každodenní práci i pro celkový rozvoj firmy. V České republice se nachází devět center společnosti Regus. Více informací naleznete na webových stránkách www.regus.cz.
Zdroj a foto: Regus