29. října 2017

TPA zkracuje jméno a vytváří alianci

TPA zkracuje jméno a vytváří alianci

Poradenská společnost TPA Horwath v reakci na svůj úspěšný růst a prosperitu mění svůj brand a nově bude vystupovat pod značkou TPA. Zároveň skupina s okamžitou platností opouští síť Crow Horwath a naopak se stává nezávislým členem Baker Tilly Europe Alliance. To jí umožní využívání služeb celosvětové sítě Baker Tilly International, která patří mezi top 10 poradenských uskupení světa.

Společnost TPA v České republice poskytuje služby od roku 1993 (původně NOTIA AUDIT) a od roku 1999 je členem mezinárodní poradenské skupiny TPA Group. TPA Group je vedoucí poradenskou a auditorskou skupinou ve střední a jihovýchodní Evropě a sdružuje společnosti 11 zemí. Nově se celá skupina TPA Group včetně České republiky stává spolu s globální sítí Baker Tilly International nezávislým členem Baker Tilly Europe Alliance.

Díky této alianci bude všech 11 zemí nezávislé TPA Group propojeno s poradenskou sítí Baker Tilly International na globální úrovni a bude moci poskytovat klientům své služby ve všech hlavních obchodních centrech světa.

Tímto krokem, který je logickým znakem vysoké prosperity společnosti, klade TPA velký důraz na posílení nezávislého, sebevědomého brandu a další podporu i rozšíření svého působení na evropském trhu, zejména v Německu. Plánovaná úzká spolupráce s členem Baker Tilly Europe Alliance a úspěšným a významným členem Baker Tilly International, se společností Baker Tilly Roelfs, přinese výrazné benefity jak stávajícím klientům s působností v Německu, tak potenciální klientům, kteří se např. chystají do Německa expandovat.

Jméno společnosti bude nově zkráceno na TPA. Mění se také logo i firemní barvy skupiny a regionálních společností. Webové stránky společnosti již byly aktualizovány a nové webové adresy jsou www.tpa-group.com, pro veškeré informace o TPA Group, a pro informace a kontakty na českou kancelář www.tpa-group.cz

Veškeré služby TPA zůstávají nezměněny. TPA bude i nadále stavět na svých hodnotách a filozofii, bude i nadále poskytovat prvotřídní poradenské služby založené na perfektní znalosti byznysového prostředí, porozumění potřebám konkrétního klienta, na proaktivním přístupu a na otevřené a intenzivní komunikaci s každým klientem. Hlavním motem společnosti je i nadále Face to Face Business.

Zdroj: TPA