1. ledna 1970
Zkontrolujte si, zda jste při stěhovaní na nic nezapomněl.
Před stěhováním
- podepsat novou nájemní smlouvu
- oznámit současnému pronajímateli, že odcházíte
- informovat všechny zaměstnance o termínu stěhování a finálním výběru nemovitosti
- rezervovat si výtahy na den stěhování
- objednat stěhovací společnost
- vyřešit dodavatele internetového a telefonického připojení
- sestavit inventář existujícího nábytku a objednat nový mobiliář
- zkontrolovat, zda máte pojistku na stěhování
- zabezpečit klíče nebo přístupové karty pro všechny zaměstnance do vašich nových prostorů
- zabezpečit si informační tabule v nové budově s vaším označením a také označení vašich parkovacích míst
- zabezpečit si nové hlavičkové papíry, razítka, vizitky, změnit adresu ve všech elektronických dokumentech
- otestovat základní funkčnost všech zařízení – telefony, počítačová síť, kamerový, bezpečnostní (přístupový) systém apod.
Po nastěhování:
- otestovat detailně funkčnost všech zařízení – telefony, počítačová síť, kamerový systém apod.
- rozdat nový interní telefonní seznam všem vašim zaměstnancům
- pojistit se proti odpovědnosti za škodu a proti krádeži
- odložit si všechny záruční listy na všechen nový nábytek a vybavení
- oznámit změnu sídla vašim klientům, dodavatelům, státním institucím, bankám apod.
Sdílejte článek s ostatními