práce
Nová tvář Smíchova: Luxusní kanceláře dostupné i pro start-upy!
Představujeme WorkLounge Smíchov – novou kancelářskou lokalitu v Praze, která láká start-upy svou cenovou dostupností a moderním prostředím. Ideální podmínky pro rozvoj podnikání!
Shoptet přechází do Port7: Nová éra pro leadera e-commerce v Praze
E-commerce gigant Shoptet přechází do Port7, nově vybudovaného projektu Skanska na holešovickém nábřeží. Tento krok symbolizuje další fázi růstu pro Shoptet a posílení komunitní atmosféry v holešovické čtvrti.
Trh komerčních nemovitostí v Evropě je na pokraji oživení a lze předpokládat, že v České republice přijde se zpožděním.
Evropský trh komerčních nemovitostí naznačuje známky oživení, s očekáváním růstu nájemného a stabilizace výnosů. Česká republika může sledovat tento trend s mírným zpožděním, avšak pozitivní vyhlídky na trhu nemovitostí pro rok 2024, jakož i zvýšená poptávka po kvalitních a udržitelných prostorách, signalizují čas pro investory a nájemce k akci.
5 zásadních změn při výběru pracovního místa v roce 2023
Objevte 5 klíčových změn v hledání pracovního místa v roce 2023 a jak může být pracovní prostředí důležité pro psychické zdraví zaměstnanců. Zjistěte, jak coworkingové prostory a servisované kanceláře mohou zlepšit well-being a produktivitu v pracovním prostředí.
5 základních pravidel pro řízení hybridního týmu
Stále více společností nebo i jednotlivých týmů začíná přecházet na tzv. hybridní model práce – to znamená, že zaměstnanci pracují na dálku, ale v kanceláři se přesto čas od času sejdou. Takový způsob práce skýtá spoustu výhod, dává lidem větší svobodu, ale zároveň si udržuje sílu osobního kontaktu. Abyste z něj ale mohli vytěžit maximum, je potřeba se držet několika základních pravidel. Pojďme si je připomenout.
Radim Pařík | Strach ve vyjednávání nemá co dělat
Od roku 2003 se pohybuje na vrcholových manažerských pozicích. Jako člen německého představenstva vedl všechna zásadní vyjednávání a řídil strategický rozvoj Kauflandu ve východní Evropě, kdy se mu jej podařilo dostat z červených čísel do černých. I přes to se rozhodl tuto kariéru opustit a začal se věnovat vyjednávání. Absolvoval výcvik vyjednávání americké FBI, programy vyjednávání na Harvardu a na Univerzitě St. Gallen. Radim Pařík je profesionálním vyjednavačem, který se prostřednictvím tréninků rétoriky, vyjednávání a rozvoje manažerů snaží lidem pomáhat a vést je k lepším výsledkům.
Tipy pro zvýšení efektivity hybridní práce
Hybridní model práce je stále populárnější. Kombinuje docházení do kanceláře s běžnou home office, čímž zaměstnancům nabízí obrovskou flexibilitu a volnost. Přestože má takový způsob práce pro firmy velký potenciál, existují u něj i značná rizika, která mohou produktivitu a nasazení zaměstnanců podkopat. Proto jsme pro vás shrnuli nejčastější problémy s hybridní prací a zároveň přinášíme tipy na jejich odstranění.
Jak vybrat pracovní notebook?
Notebook má v dnešní době oproti stolnímu počítači nespočet výhod. Zejména pro práci je vzhledem ke stoupající oblibě hybridního či plně home office fungování téměř nezbytností. Jak ale správný notebook na práci vybrat?