Tipy a trendy
5 základních pravidel pro řízení hybridního týmu

Stále více společností nebo i jednotlivých týmů začíná přecházet na tzv. hybridní model práce – to znamená, že zaměstnanci pracují na dálku, ale v kanceláři se přesto čas od času sejdou. Takový způsob práce skýtá spoustu výhod, dává lidem větší svobodu, ale zároveň si udržuje sílu osobního kontaktu. Abyste z něj ale mohli vytěžit maximum, je potřeba se držet několika základních pravidel. Pojďme si je připomenout.
Tipy pro zvýšení efektivity hybridní práce

Hybridní model práce je stále populárnější. Kombinuje docházení do kanceláře s běžnou home office, čímž zaměstnancům nabízí obrovskou flexibilitu a volnost. Přestože má takový způsob práce pro firmy velký potenciál, existují u něj i značná rizika, která mohou produktivitu a nasazení zaměstnanců podkopat. Proto jsme pro vás shrnuli nejčastější problémy s hybridní prací a zároveň přinášíme tipy na jejich odstranění.
Jak vybrat osvětlení do kanceláře tak, aby zvýšilo produktivitu a nepoškozovalo zrak

V práci trávíme podstatnou část našeho života, a proto je důležité nejen to, aby nás bavila, ale také abychom se v kanceláři cítili pohodlně. Na tom se mimo jiné značnou částí podílí i osvětlení, jehož výběr bývá přitom často podceňován. Pojďte se s námi podívat na to, jak vybrat osvětlení do kanceláře tak, abychom na všechny úkoly dobře viděli a zároveň příliš nenamáhali oči.
11 tipů na neotřelý teambuilding pro vaši firmu

S koncem roku se blíží sezóna vánočních večírků a firemních akcí, kdy by asi každé vedení chtělo své zaměstnance ocenit, stmelit a povzbudit je k co nejlepším výkonům v roce příštím. Možná vás ale už trochu nudí představa „besídky“ s rozdáváním dárků, posezení v restauraci nebo společná návštěva muzea. Připravili jsme pro vás tipy na rozmanité aktivity, které se svými zaměstnanci můžete podniknout během celého roku.
Jaké benefity vyžadují současní zaměstnanci?

Pandemie koronaviru přinesla do života zaměstnanců mnoho nových stresových faktorů. Zaměstnanci firem, které na to zareagovaly, jsou podle průzkumů až pětkrát šťastnější, lépe spí a většina z nich ve svém životě uskutečnila i další pozitivní změny.
Jak budovat kariéru z domova

Od doby příchodu pandemie covid-19 vnímáme „chození do práce“ naprosto odlišným způsobem. Z home office se stala rutinní záležitost, z čehož vyplývá spousta výhod, zároveň to ale má i svá úskalí. Zaměstnanci si nicméně pochvalují flexibilitu a harmonii mezi prací a rodinou.
Jaké jsou trendy dnešních zasedacích místností? Neslouží jen k obchodním schůzkám

Zasedací místnosti nemusí sloužit jen pro obchodní schůzky či porady. S rostoucím trendem nabývají mnoha podob a svou rozmanitostí se dokážou přizpůsobit různým pracovním aktivitám. Můžete v nich třeba uspořádat workshop, mít vlastní prezentaci nebo natočit podcast. Jak vypadají různé typy zasedacích místností, které svým designem a uspořádáním mohou sloužit více účelům?
Jak kvalita vzduchu v kanceláři ovlivňuje zdraví i produktivitu?

Pokud jste se někdy ocitli v neodvětrávané vydýchané místnosti, nejspíš nám dáte za pravdu, že pracovat v takových podmínkách by se vám asi nechtělo. Naše tělo však mohou významně ovlivňovat i méně patrné a složitěji rozpoznatelné faktory kvality vzduchu, jako je zvýšená vlhkost, koncentrace oxidu uhličitého či teplota.