Tipy a trendy
Zaujměte své zaměstnance firemními eventy

Firemní eventy jsou jedním z nejefektivnějších způsobů jak zaujmout své zaměstnance i své zákazníky. Důležitou roli hrají i v coworkingu. Proč? Pomáhají podpořit komunikaci mezi pracovníky, napomáhají budování komunity a dokonce mohou zlepšit image vaší společnosti. Jaké typy firemních eventů lze pořádat a co jsou vhodné lokality?
Budoucnost práce je ve flexibilitě

Hybridní práce bude pro pracovní trh zásadní i v roce 2022. Tvrdí to experti společnosti Colliers. Po koronavirové pandemii je práce v kanceláři stále obestřena nejistotou, zatímco kombinace práce z kanceláře a home office nabírá na popularitě.
Hybridní model práce. Jak si s ním poradit a kde jsou jeho limity?

Pracovní trh a způsob výkonu práce za poslední dva roky prodělal řadu změn. Ty se mění v trvalejší principy, přizpůsobené dlouhodobým vizím a potřebám firem i jejich zaměstnanců. Společnost CBRE provedla v nedávné době rozsáhlý průzkum mezi téměř 200 společnostmi z regionu EMEA (Evropa, Střední východ a Afrika) včetně České republiky, v němž mapuje současné postoje k různým variantám pracovních modelů. Z výsledků vyplývá jasný trend hybridní formy práce, kdy respondenti za ideální stav považují alespoň 50 % pracovního týdne stráveného v kanceláři.
Přicházejí workations. Mažou rozdíly mezi prací a dovolenou

Naučili jsme se oddělovat práci od zábavy. Přesto si více zaměstnanců bere tzv. workation (kombinace slov work = práce, vacation = dovolená). A u pracovní dovolené zůstává spousta lidí i po letech koronavirové pandemie, je s ní spokojená a nehodlá na tom nic měnit.
Šest tipů, díky kterým se budete v open space lépe soustředit

Práce v open space má své výhody. Díky ní můžete pracovat v komunitě lidí, snadněji navazovat vztahy mezi svými kolegy a problémy řešit rychleji a efektivněji. V open space kancelářích však často panuje příliš velký hluk, který může ovlivnit míru vaší koncentrace. Jak zůstat efektivně koncentrovaný a nepřicházet tak o cenný čas, když nás kolegové při práci vyrušují? Přinášíme šest tipů, které vám pomohou zůstat produktivní i v těch nejhlučnějších open space kancelářích.
Tipy na snížení produkce kancelářského odpadu

Zatěžování planety nadbytečným odpadem se dá zabránit i na kancelářském pracovišti. Po desetiletí kanceláře na množství produkovaného odpadu nedbaly. Kultura plýtvání je však na ústupu a i samotní designéři kancelářských prostor se snaží využívat recyklované materiály. To je však jen začátek celého procesu.
Jaká je ideální teplota v kanceláři?

Najít ideální teplotu v kanceláři může být častým předmětem sporů – a není divu. Každému vyhovuje něco trochu jiného, někdo pracuje raději v teplejším prostředí, jiným zase dělá dobře chladno. Pro příjemný pocit na pracovišti je nutné najít kompromisní řešení, které bude vyhovovat většině zaměstnanců. Teplota totiž může ovlivnit naši produktivitu, efektivitu práce a to, jak se dokážeme při práci soustředit.
Jak z online schůzek vytěžit co nejvíce

Chtě nechtě se v posledních letech musela většina z nás kvůli epidemii covidu alespoň částečně přesunout na pracovní režim home office. V určitých ohledech měl ale tento přechod pozitivní důsledky a mnoho lidí začalo práci z domova využívat dobrovolně. Například videohovory nám oproti běžným schůzkám mohou ušetřit spoustu času a třeba i nervů. Často se ale stane, že si z nich vlastně neodneseme vůbec nic efektivního do další pracovní činnosti. Jak tedy docílit toho, aby byly naše online meetingy co nejproduktivnější?