hybridní model práce
Zasedačka na vodě. Scott.Weber Workspace otevírá kanceláře v nově vybudovaném komplexu Port7

Společnost Scott.Weber Workspace provozující flexibilní privátní kanceláře či coworkingové a eventové prostory pokračuje v expanzi. V pražských Holešovicích nabídne na ploše 4 803 m2 540 kancelářských míst. Port7 je nově vybudovaný komplex na samém břehu Vltavy. Jedná se o jediné místo v Praze, kam se lze dostat sedmi způsoby dopravy.
Scott.Weber Workspace pokračuje v expanzi. The Park nabízí kanceláře uprostřed parku

Společnost Scott.Weber Workspace provozující flexibilní privátní kanceláře, coworkingové a eventové prostory dále expanduje. V nové lokalitě na pražském Chodově nabídne 290 kancelářských míst o ploše 2519 m2. The Park tvoří kampus kancelářských budov s mimořádně bohatou občanskou vybaveností. Vzhledem k charakteru sídlících firem je lokalita označována jako „pražská Silicon Valley“.
5 základních pravidel pro řízení hybridního týmu

Stále více společností nebo i jednotlivých týmů začíná přecházet na tzv. hybridní model práce – to znamená, že zaměstnanci pracují na dálku, ale v kanceláři se přesto čas od času sejdou. Takový způsob práce skýtá spoustu výhod, dává lidem větší svobodu, ale zároveň si udržuje sílu osobního kontaktu. Abyste z něj ale mohli vytěžit maximum, je potřeba se držet několika základních pravidel. Pojďme si je připomenout.
Tipy pro zvýšení efektivity hybridní práce

Hybridní model práce je stále populárnější. Kombinuje docházení do kanceláře s běžnou home office, čímž zaměstnancům nabízí obrovskou flexibilitu a volnost. Přestože má takový způsob práce pro firmy velký potenciál, existují u něj i značná rizika, která mohou produktivitu a nasazení zaměstnanců podkopat. Proto jsme pro vás shrnuli nejčastější problémy s hybridní prací a zároveň přinášíme tipy na jejich odstranění.
Zeptali jsme se: Jiří Plátek z AV Media Systems o změnách pracovního trhu a technologiích, které mohou pomoci

Společnost AV Media Systems pravidelně pořádá zážitkové akce, při kterých zájemcům ukazuje, jak se v proměňujícím se světě nároků a trendů working space zorientovat, jak zaměstnancům poskytnout to, co skutečně potřebují, a tím významně zvýšit úspěšnost každé společnosti. Poslední akce pořádaná v sídle firmy v pražské Hostivaři se konala ve čtvrtek 24. listopadu a mimo jiné se řešilo, jak si udržet firemní kulturu i při home office, jak vést vysoce výkonné hybridní týmy nebo co by nemělo chybět při navrhování pracovních prostor pro hybridní účely. V krátkém rozhovoru s Kanceláře.cz komentoval Jiří Plátek, Workplace Design Specialista, trendy současného světa working space.
Zážitková akce AV Media Systems: jak se adaptovat na hybridní model práce

Komplexní pohled na novou firemní kulturu ve světě hybridního modelu práce nabídla zážitková akce AV Media Systems ve svých pražských prostorách v Hostivaři ve čtvrtek 24. listopadu. Vyvstávaly otázky, jako jak motivovat zaměstnance k docházení do kanceláře, co přináší, a naopak bere hybridní způsob práce nebo jak zjistit, co zaměstnanci skutečně potřebují. Zazněly příklady dobré praxe a tipy na technologie, které to umožňují. Mezi mluvčími vystoupil Tomáš Talaš z Komerční banky, Martina Šmidochová a Roman Šuk ze společnosti Conectio, Daniel Krška ze Steelcase a Jiří Plátek reprezentující hostitelskou firmu AV Media Systems, která se zabývá audiovizuální technikou a na míru šitým řešením týmové spolupráce v digitálním světě.
Spousta lidí potřebuje pro práci klid, proto nabízíme hybridní řešení, říká Lubomír Šilhavý z WorkLounge

Lubomír Šilhavý, zakladatel coworkingu a kanceláří WorkLounge, se v kancelářském byznysu pohybuje přes 20 let. V rozhovoru pro Kancelare.cz objasňuje začátky sdílených pracovišť, jak se během několika let proměnily a jaký současný trend vnímá v oblasti kancelářského trhu.
Co nás pandemické roky naučily o hybridním modelu práce?

Opět přišel podzim a s ním období nemocí. Vzpomeňme proto na poslední roky, které jsme prožili ve znamení pandemie. S tou, kromě mnoha dalších věcí, přišel i rozmach tzv. hybridní práce – tedy občas doma, občas v kanceláři. Byť se tento model někde praktikoval i dříve, loňský a předloňský rok si jej vyzkoušelo mnohem více zaměstnanců. Díky tomu jsme získali celou řadu poznatků, které můžeme využít při hybridní práci i v budoucnu.