Další kategorie

rozhovory

22. srpna 2023

Rozhovor s Ondřejem Hubatkou ze Scott.Weber Workspace

Rozhovor s Ondřejem Hubatkou ze Scott.Weber Workspace

Rozhovor s Ondřejem Hubatkou: Vize Scott.Weber Workspace, aktuální pohledy a budoucí směr.

Coworking a flexi kanceláře
Číst
25. listopadu 2022

Zeptali jsme se: Tomáš Drtina z Best of Realty nejen o budoucnosti realitního trhu

Zeptali jsme se: Tomáš Drtina z Best of Realty nejen o budoucnosti realitního trhu

Managing Partner ve společnosti Incomind a předseda odborné poroty soutěže Best of Realty Tomáš Drtina minulý týden společně se svými kolegy porotci ocenili to nejlepší, co letos trh s realitami nabídl. Na galavečeru pořádaném v pražském Foru Karlín se sešlo na čtyři stovky hostů reprezentujících tuzemský realitní trh a související obory. V krátkém rozhovoru s Kanceláře.cz Tomáš Drtina komentoval letošní ročník soutěže i budoucnost realitního byznysu.

Officeblock
Číst
7. srpna 2022

Vaše oblečení prozradí, kdo jste, ještě než otevřete ústa, říká Daniel Šmíd

Vaše oblečení prozradí, kdo jste, ještě než otevřete ústa, říká Daniel Šmíd

Pokud chcete v práci udělat výborný první dojem, přijďte na schůzku včas, dobře pozdravte, správně podejte ruku a mluvte k věci bez slovní vaty. Taková jsou doporučení Daniela Šmída, lektora etikety, publicisty a autora podcastu Jemný pán. Ve svých kurzech se soustředí primárně na to, aby rady, které udílí, byly v praxi snadno aplikovatelné. 

Rozhovory
Číst
14. července 2022

Dobrá aplikace je základ online podnikání. Jde hlavně o to, aby se dobře používala, říká Radek Ondrášík | 2.část

Dobrá aplikace je základ online podnikání. Jde hlavně o to, aby se dobře používala, říká Radek Ondrášík | 2.část

Notino je největším evropským online obchodem s parfémy a kosmetikou. Loni dosáhl rekordního obratu, když utržil přes 18 miliard korun. Jaké digitální nástroje v oboru online podnikání Notino používá, jakou volí marketingovou strategii a jak se jim podařilo dosáhnout historicky nejlepšího ekonomického výsledku? Na tyto a mnoho dalších otázek odpovídal Radek Ondrášík, dlouholetý marketingový ředitel Notina.

Rozhovory
Číst
30. června 2022

Klíčový je zákazník, který se vrací, říká Radek Ondrášík, marketingový ředitel Notina | 1.část

Klíčový je zákazník,  který se vrací, říká Radek Ondrášík, marketingový ředitel Notina | 1.část

Naše marketingová strategie je založena na spokojeném zákazníkovi. Neslibujeme lidem nic, co nedokážeme splnit. A šlapeme do inovací. To jsou v kostce některá z vysvětlení, která nabízí Radek Ondrášík, dlouholetý marketingový ředitel českého beauty e-shopu Notino, pro skutečnost, že Notino je ve svém segmentu již řadu let jedničkou na trhu. Co by poradil ostatním podnikatelům ve světě e-commerce? Například to, že nejlepší způsob, jak obstát při expanzi do zahraničí, je chovat se jako lokální hráč.

Rozhovory
Číst
26. června 2022

Klíčové prvky pro správné zavedení hybridního režimu? Jasná vize a otevřená komunikace, říká Vendula Bláhová z JLL

Klíčové prvky pro správné zavedení hybridního režimu? Jasná vize a otevřená komunikace, říká Vendula Bláhová z JLL

Po koronavirové pandemii se hybridní model stal hybatelem ve světě práce. Jak přizpůsobit tomuto modelu pracovní prostory? Odpověď zná Vendula Bláhová, vedoucí oddělení Workplace Consultancy ve společnosti JLL, která je světovým lídrem v oblasti realitních služeb. 

Rozhovory
Číst
13. března 2022

Snažíme se vyhovět potřebám klientů a udělat pro ně maximum, říká zakladatel PF komplet Jiří Procházka

Snažíme se vyhovět potřebám klientů a udělat pro ně maximum, říká zakladatel PF komplet Jiří Procházka

Jiří Procházka je zakladatelem společnosti PF komplet, která se věnuje kompletním úklidovým službám kanceláří a administrativních budov. V novém rozhovoru pro Kanceláře.cz vysvětluje, jak může ovlivnit čistý prostor produktivitu práce, co všechno spadá do služeb jeho společnosti a v čem se odlišují od ostatních úklidových firem.

Rozhovory
Číst
25. ledna 2022

Nově vzniklá příručka společnosti CAPEXUS představí aktuální trendy pracovního prostředí

Nově vzniklá příručka společnosti CAPEXUS představí aktuální trendy pracovního prostředí

Poslední dva roky spjaté s koronavirovou pandemií s sebou přinesly velké změny v oblasti pracovního prostředí a všichni jsme si museli postupně zvyknout na „nový normál“. Společnost CAPEXUS přišla v novém roce se speciální publikací, která představuje souhrn znalostí, postřehů z praxe a nadcházejících trendů, které lze v roce 2022 očekávat. Můžete se těšit na souhrnné informace o aktuálním vývoji v oblasti workspace od klíčových partnerů projektu, které čtenářům Kanceláří.cz krátce představil marketingový ředitel Radim Petlach.

Rozhovory
Číst
Načíst další články
1 2