Další kategorie

produktivita

29. prosince 2022

Radim Pařík | Strach ve vyjednávání nemá co dělat

Radim Pařík | Strach ve vyjednávání nemá co dělat

Od roku 2003 se pohybuje na vrcholových manažerských pozicích. Jako člen německého představenstva vedl všechna zásadní vyjednávání a řídil strategický rozvoj Kauflandu ve východní Evropě, kdy se mu jej podařilo dostat z červených čísel do černých. I přes to se rozhodl tuto kariéru opustit a začal se věnovat vyjednávání. Absolvoval výcvik vyjednávání americké FBI, programy vyjednávání na Harvardu a na Univerzitě St. Gallen. Radim Pařík je profesionálním vyjednavačem, který se prostřednictvím tréninků rétoriky, vyjednávání a rozvoje manažerů snaží lidem pomáhat a vést je k lepším výsledkům.

Inovátoři
Číst
20. prosince 2022

Tipy pro zvýšení efektivity hybridní práce

Tipy pro zvýšení efektivity hybridní práce

Hybridní model práce je stále populárnější. Kombinuje docházení do kanceláře s běžnou home office, čímž zaměstnancům nabízí obrovskou flexibilitu a volnost. Přestože má takový způsob práce pro firmy velký potenciál, existují u něj i značná rizika, která mohou produktivitu a nasazení zaměstnanců podkopat. Proto jsme pro vás shrnuli nejčastější problémy s hybridní prací a zároveň přinášíme tipy na jejich odstranění.

Tipy a trendy
Číst
18. prosince 2022

Jak vybrat osvětlení do kanceláře tak, aby zvýšilo produktivitu a nepoškozovalo zrak

Jak vybrat osvětlení do kanceláře tak, aby zvýšilo produktivitu a nepoškozovalo zrak

V práci trávíme podstatnou část našeho života, a proto je důležité nejen to, aby nás bavila, ale také abychom se v kanceláři cítili pohodlně. Na tom se mimo jiné značnou částí podílí i osvětlení, jehož výběr bývá přitom často podceňován. Pojďte se s námi podívat na to, jak vybrat osvětlení do kanceláře tak, abychom na všechny úkoly dobře viděli a zároveň příliš nenamáhali oči.

Tipy a trendy
Číst
9. prosince 2022

11 tipů na neotřelý teambuilding pro vaši firmu

11 tipů na neotřelý teambuilding pro vaši firmu

S koncem roku se blíží sezóna vánočních večírků a firemních akcí, kdy by asi každé vedení chtělo své zaměstnance ocenit, stmelit a povzbudit je k co nejlepším výkonům v roce příštím. Možná vás ale už trochu nudí představa „besídky“ s rozdáváním dárků, posezení v restauraci nebo společná návštěva muzea. Připravili jsme pro vás tipy na rozmanité aktivity, které se svými zaměstnanci můžete podniknout během celého roku.

Tipy a trendy
Číst
6. prosince 2022

Jaké benefity vyžadují současní zaměstnanci?

Jaké benefity vyžadují současní zaměstnanci?

Pandemie koronaviru přinesla do života zaměstnanců mnoho nových stresových faktorů. Zaměstnanci firem, které na to zareagovaly, jsou podle průzkumů až pětkrát šťastnější, lépe spí a většina z nich ve svém životě uskutečnila i další pozitivní změny.

Tipy a trendy
Číst
2. prosince 2022

Zeptali jsme se: Jiří Plátek z AV Media Systems o změnách pracovního trhu a technologiích, které mohou pomoci

Zeptali jsme se: Jiří Plátek z AV Media Systems o změnách pracovního trhu a technologiích, které mohou pomoci

Společnost AV Media Systems pravidelně pořádá zážitkové akce, při kterých zájemcům ukazuje, jak se v proměňujícím se světě nároků a trendů working space zorientovat, jak zaměstnancům poskytnout to, co skutečně potřebují, a tím významně zvýšit úspěšnost každé společnosti. Poslední akce pořádaná v sídle firmy v pražské Hostivaři se konala ve čtvrtek 24. listopadu a mimo jiné se řešilo, jak si udržet firemní kulturu i při home office, jak vést vysoce výkonné hybridní týmy nebo co by nemělo chybět při navrhování pracovních prostor pro hybridní účely. V krátkém rozhovoru s Kanceláře.cz komentoval Jiří Plátek, Workplace Design Specialista, trendy současného světa working space.

Officeblock
Číst
1. prosince 2022

Zážitková akce AV Media Systems: jak se adaptovat na hybridní model práce

Zážitková akce AV Media Systems: jak se adaptovat na hybridní model práce

Komplexní pohled na novou firemní kulturu ve světě hybridního modelu práce nabídla zážitková akce AV Media Systems ve svých pražských prostorách v Hostivaři ve čtvrtek 24. listopadu. Vyvstávaly otázky, jako jak motivovat zaměstnance k docházení do kanceláře, co přináší, a naopak bere hybridní způsob práce nebo jak zjistit, co zaměstnanci skutečně potřebují. Zazněly příklady dobré praxe a tipy na technologie, které to umožňují. Mezi mluvčími vystoupil Tomáš Talaš z Komerční banky, Martina Šmidochová a Roman Šuk ze společnosti Conectio, Daniel Krška ze Steelcase a Jiří Plátek reprezentující hostitelskou firmu AV Media Systems, která se zabývá audiovizuální technikou a na míru šitým řešením týmové spolupráce v digitálním světě.

Officeblock
Číst
29. listopadu 2022

Jak budovat kariéru z domova

Jak budovat kariéru z domova

Od doby příchodu pandemie covid-19 vnímáme „chození do práce“ naprosto odlišným způsobem. Z home office se stala rutinní záležitost, z čehož vyplývá spousta výhod, zároveň to ale má i svá úskalí. Zaměstnanci si nicméně pochvalují flexibilitu a harmonii mezi prací a rodinou.

Tipy a trendy
Číst
Načíst další články
1 2 3